Επιπλέον, οι developers θα μειώσουν σημαντικά το CPU “bottleneck” που με τη σειρά του ευθύνεται για τη μειωμένη απόδοση σε συγκεκριμένους τομείς.
Το Direct3D 12 επίσης φέρνει ένα νέο σετ χαρακτηριστικών στην rendering pipeline, που βελτιώνει δραματικά την απόδοση των αλγόριθμων όπως είναι οι order-independent transparency, collision detection και geometry culling. Το DirectX 12 είναι συμβατό με πολλές σημερινές κάρτες γραφικών των Nvidia και AMD, που υποστηρίζουν DirectX 11.Η Microsoft είπε επίσης ότι το DirectX 12 αναπτύχθηκε επίσης για να υποστηρίζει πολλαπλές GPUs, και είναι πιθανόν να μπορεί να εκμεταλλεύεται παράλληλα το υποσύστημα γραφικών που βρίσκουμε στους σημερινούς επεξεργαστές και τη διακριτή κάρτα γραφικών. Με την διάθεση του Direct3D 12, θα είναι διαθέσιμα και όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τους προγραμματιστές και τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών. To SDK θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στη χρονιά.
Η Microsoft δεν έκανε γνωστή την ημερομηνία διάθεσης λογισμικού και παιχνιδιών που θα εκμεταλλεύονται τη νέα έκδοση του API, ωστόσο έκανε λόγο για ένα παράθυρο στις διακοπές του 2015. Επίσης, δεν αποκάλυψε ποιες εκδόσεις των Windows θα υποστηρίζουν το συγκεκριμένο API, ωστόσο θα λάβει υπόψη της την απαίτηση υποστήριξης του στα Windows 7.
Site: Microsoft Blog
Site: Polygon
Το Direct3D 12 επίσης φέρνει ένα νέο σετ χαρακτηριστικών στην rendering pipeline, που βελτιώνει δραματικά την απόδοση των αλγόριθμων όπως είναι οι order-independent transparency, collision detection και geometry culling. Το DirectX 12 είναι συμβατό με πολλές σημερινές κάρτες γραφικών των Nvidia και AMD, που υποστηρίζουν DirectX 11.Η Microsoft είπε επίσης ότι το DirectX 12 αναπτύχθηκε επίσης για να υποστηρίζει πολλαπλές GPUs, και είναι πιθανόν να μπορεί να εκμεταλλεύεται παράλληλα το υποσύστημα γραφικών που βρίσκουμε στους σημερινούς επεξεργαστές και τη διακριτή κάρτα γραφικών. Με την διάθεση του Direct3D 12, θα είναι διαθέσιμα και όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τους προγραμματιστές και τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών. To SDK θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στη χρονιά.
Η Microsoft δεν έκανε γνωστή την ημερομηνία διάθεσης λογισμικού και παιχνιδιών που θα εκμεταλλεύονται τη νέα έκδοση του API, ωστόσο έκανε λόγο για ένα παράθυρο στις διακοπές του 2015. Επίσης, δεν αποκάλυψε ποιες εκδόσεις των Windows θα υποστηρίζουν το συγκεκριμένο API, ωστόσο θα λάβει υπόψη της την απαίτηση υποστήριξης του στα Windows 7.
Site: Microsoft Blog
Site: Polygon
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου