DirectX

Η Microsoft αποκάλυψε το Direct3D 12 (DirectX 12)

Η Microsoft ανακοίνωσε στο GDC τα σχέδια της για το DirectX 12 και την επόμενης γενιάς έκδοση του Direct3D, του graphics API που βρίσκεται στη καρδιά του DirectX. Σύμφωνα με την εταιρεία, το API επανασχεδιάστηκε για να είναι ταχύτερο, πιο αποδοτικό και πιο κοντά στο… μέταλλο από ποτέ.Το Direct3D 12 προσφέρει πιο πλούσιες σκηνές, περισσότερα αντικείμενα και είναι σχεδιασμένο για να εκμεταλλεύεται πλήρως το μοντέρνο hardware των GPUs, ενώ δεν περιορίζεται στα high-end gaming PCs, αλλά θα είναι διαθέσιμο σε όλες της συσκευές της Microsoft, σε κινητά και tablets, σε desktops και φορητούς υπολογιστές, και φυσικά στο Xbox One. Αυτό που καθιστά το Direct3D 12 ξεχωριστό, σε σχέση με το παρελθόν, είναι ότι προσφέρει στους προγραμματιστές και στους developers low-level πρόσβαση στο hardware, επιτρέποντας στα παιχνίδια να βελτιωθούν σημαντικά στους τομείς της πολυνηματικής κλιμάκωσης (οι διάφορες εργασίες θα κατανέμονται πολύ καλύτερα και πιο αποδοτικά στους πυρήνες του επεξεργαστή) και στη χρήση των πόρων της CPU (αναφέρεται βελτίωση έως και 50% στο CPU utilization).
Επιπλέον, οι developers θα μειώσουν σημαντικά το CPU “bottleneck” που με τη σειρά του ευθύνεται για τη μειωμένη απόδοση σε συγκεκριμένους τομείς.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Το Direct3D 12 επίσης φέρνει ένα νέο σετ χαρακτηριστικών στην rendering pipeline, που βελτιώνει δραματικά την απόδοση των αλγόριθμων όπως είναι οι order-independent transparency, collision detection και geometry culling. Το DirectX 12 είναι συμβατό με πολλές σημερινές κάρτες γραφικών των Nvidia και AMD, που υποστηρίζουν DirectX 11.Η Microsoft είπε επίσης ότι το DirectX 12 αναπτύχθηκε επίσης για να υποστηρίζει πολλαπλές GPUs, και είναι πιθανόν να μπορεί να εκμεταλλεύεται παράλληλα το υποσύστημα γραφικών που βρίσκουμε στους σημερινούς επεξεργαστές και τη διακριτή κάρτα γραφικών. Με την διάθεση του Direct3D 12, θα είναι διαθέσιμα και όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τους προγραμματιστές και τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών. To SDK θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στη χρονιά.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Η Microsoft δεν έκανε γνωστή την ημερομηνία διάθεσης λογισμικού και παιχνιδιών που θα εκμεταλλεύονται τη νέα έκδοση του API, ωστόσο έκανε λόγο για ένα παράθυρο στις διακοπές του 2015. Επίσης, δεν αποκάλυψε ποιες εκδόσεις των Windows θα υποστηρίζουν το συγκεκριμένο API, ωστόσο θα λάβει υπόψη της την απαίτηση υποστήριξης του στα Windows 7.

 Site: Microsoft Blog
 Site: Polygon

About Freegr network

Από το Blogger.