H Ubisoft, η γνωστή εταιρία βιντεοπαιχνιδιών, δημιούργησε μία τεχνητή νοημοσύνη σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Concordia, η οποία είναι σε θέση να εντοπίζει λάθη στον κώδικα των παιχνιδιών και να τα αναφέρει στους προγραμματιστές. Το εντυπωσιακό στην υπόθεση είναι ότι θα μπορεί να προβλέπει εάν ένας προγραμματιστής υπάρχει περίπτωση να κάνει κάποιο λάθος αντλώντας πληροφορίες από την βάση δεδομένων της Ubisoft.
Η εταιρία «τάισε» δέκα χρόνια δεδομένων από την βιβλιοθήκη λογισμικού της στη νέα ΑΙ ονόματι Commit Assistant.
Στην συνέχεια, μετά από ανάλυση της τεράστιας βάσης δεδομένων η ΑΙ αναγνώρισε τα λάθη στον κώδικα καθώς και τις διορθώσεις που έγιναν σε αυτά. Αυτού του είδους το machine learning επέτρεψε στην Commit Assistant να μπορεί να προβλέψει πότε ένας προγραμματιστής θα μπορούσε να κάνει λάθος και να δημιουργήσει κάποιο bug. Επίσης καταφέρνει να εντοπίζει 6 στα 10 λάθη του κώδικα επιτυχώς, γλιτώνοντας από τους προγραμματιστές το 20% του χρόνου τους. Η Ubisoft είπε πως διορθώνοντας λάθη στον κώδικα πριν τα παιχνίδια φτάσουν τα ράφια των καταστημάτων θα μπορούσε να μειώσει τα έξοδα για την εξάλειψη τους έως και 70%.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου