Βρισκόμαστε μόλις στη δεύτερη ημέρα της φετινής GDC (abbr. Game Developers Conference) και η ανακοίνωση της Microsoft δείχνει να αποτελεί με σιγουριά την πιο βαρύγδουπη όλων όσων έχουν έρθει, αλλά και όσων πρόκειται να ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες. Από τη μια έχουμε την επίσημη παρουσίαση των DNN (abbr. Deep Neural Networks), νευρωνικών συστημάτων βαθιάς μηχανικής εκμάθησης που έχει αναπτύξει η ίδια και από την άλλη την έμπρακτη υλοποίηση μιας τεχνικής που μέχρι και εχθές θεωρούνταν πρακτικά αδύνατη, το Άγιο Δισκοπότηρο αν θέλετε των real-time γραφικών.
Όντας μια εταιρία όπου ο πυρήνας της επιχείρησής της κινείται κατά κόρον στον τομέα της παροχής διακομιστικών υπηρεσιών μέσω του Azure Cloud, τα DNN της είναι σε θέση να προσφέρουν τόσο νέες δυνατότητες στους προγραμματιστές, όσο και να εκπληρώσουν μια πληθώρα χρονοβόρων υπό άλλες συνθήκες διαδικασιών. Πέραν της προφανούς βελτιστοποίησης της ωμής τεχνητής νοημοσύνης των NPC που συναντάμε στα παιχνίδια, ένα σύνολο DNN θα μπορούσε να αναλάβει την παραμετροποίηση ολόκληρου του παιχνιδιού σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις συνήθειες του εκάστοτε παίκτη.
Αν για παράδειγμα είστε κάποιος που αρέσκεται στην εύρεση θησαυρών εντός του παιχνιδιού και δεν σας ενδιαφέρουν οι μάχες, ένα DNN θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με σκοπό την κατανόηση αυτών σας των συνηθειών έτσι ώστε να δώσει προτεραιότητα και να ενισχύσει τις εν λόγω δραστηριότητες, μειώνοντας παράλληλα το πλήθος αλλά και τη δυσκολία των μαχών.
Όταν τα παιχνίδια έχουν τη δυνατότητα να μαθαίνουν και να αλλάξουν μαζί με τους παίκτες, παρουσιάζουν μια ευκαιρία μεγιστοποίησης της διασκέδασης που προσφέρουν σε αυτούς. - Microsoft
Σε άλλα σενάρια χρήσης αυτών συναντάμε τη μείωση του φόρτου εργασίας.
Παράδειγμα αποτελεί το Quantum Break της Remedy όπου ένα εφάμιλλο νευρωνικό δίκτυο εκπαιδεύτηκε στο να αλλάζει τη μορφολογία των προσώπων των χαρακτήρων σύμφωνα με την ηχητική είσοδο.
Σύμφωνα με την αναφορά, "το συγκεκριμένο εργαλείο παρήγαγε αυτόματα το 80% της κίνησης των προσώπων, αφήνοντας στους καλλιτέχνες άπειρο χρόνο να εστιάσουν την προσοχή τους στην τελειοποίηση του υπολείποντος 20%". Ο χρόνος και το χρήμα που θα έχουν τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν τα studios με αυτά τα εργαλεία, μεταφράζεται στους gamers υπό τη μορφή ταχύτερων κυκλοφοριών, περισσότερου περιεχομένου, ακόμη και πιο όμορφου, αφού η χρήση τους στις μεθόδους aliasing έχει θεαματικά αποτελέσματα (βλ. ML Super Sampling vs.Bilinear Upsampling).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου