τεχνολογία

ΓΡΑΦΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ..

Η Game Developers Conference 2018 λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή στο Σαν Φρανσίσκο και όπως σας ενημερώσαμε πρόσφατα, η Microsoft παρουσίασε το DirectX Raytracing API, δείχνοντας το μέλλον των γραφικών. Το ray tracing είναι ιδιαίτερα απαιτητικό όταν μιλάμε για γραφικά που δημιουργούνται σε πραγματικό χρόνο, αλλά είναι το επόμενο βήμα για να αγγίξουμε τον φωτορεαλισμό. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες στο πρώτο μας αναλυτικό άρθρο. Ωστόσο, στα πλαίσια της GDC 2018 περισσότερες εταιρίες είχαν να δείξουν tech demos, τα οποία παρουσιάζουν την τεχνολογία που θα δούμε λογικά να παίρνει σάρκα και οστά στις κονσόλες της επόμενης γενιάς και στα παιχνίδια του μέλλοντος. 
Όσον αφορά το ray tracing παρακάτω μπορείτε να δείτε το άκρως εντυπωσιακό Star Wars demo της Epic Games για την Unreal Engine 4, το demo της Remedy για την Northlight μηχανή γραφικών της, καθώς και τα βίντεο επίδειξης της EA και της Nvidia. Πέρα από τα demos του ray tracing, παρακάτω θα βρείτε και άλλο ένα βίντεο επίδειξης από την Epic Games που παρουσιάζει την δυνατότητα δημιουργίας human-driven volumetric performances. Πρόκειται για μια τεχνολογία που θα αποτελέσει το μέλλον όσον αφορά τις μεταφορές των ερμηνειών των ηθοποιών στους ψηφιακούς κόσμους των παιχνιδιών και των ταινιών.

About Freegr network

Από το Blogger.