freegr.gr

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ: Καινοτόμα Μοντέλα σε Ψηφιακό Περιβάλλον

Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν. Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ: καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον" μόλις κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο Rosili προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής.
Είναι δομημένο στα εξής δέκα κεφάλαια: Το ψηφιακό περιβάλλον και το μάρκετινγκ. Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή. Έρευνα αγοράς και διαχείριση πληροφοριών. Στρατηγικός προγραμματισμός ψηφιακής επιχειρηματικής δράσης. Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και μάρκετινγκ. Δημιουργία αξίας: προϊόντα, υπηρεσίες, περιεχόμενο. Δημιουργία εσόδων και τιμολόγηση στο διαδίκτυο. Πολυ-καναλική διανομή και πωλήσεις. Επικοινωνία-προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον. Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ

About Freegr network

Από το Blogger.