«Το Διαδίκτυο μπορεί να προκαλέσει μεγάλες αλλαγές», δηλώνει ο Μαρκ Τόμσον, το αφεντικό της αμερικανικής New York Times Company και πρώην γενικός διευθυντής του βρετανικού ειδησεογραφικού δικτύου BBC. «Το βίντεο ήταν το μοναδικό μέσο σε ό,τι αφορά την αποθήκευση οπτικοακουστικού υλικού για τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας», τονίζει ο ίδιος. Οχι τώρα πια. Ο κ. Τόμσον ανακοίνωσε ενώπιον 500 καλεσμένων, στις 28 Απριλίου, την απόπειρα της εκδοτικής εταιρείας στην παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού μέσω Διαδικτύου. Ξεκινά με την ίδρυση 14 διαδικτυακών καναλιών και τη δημιουργία μικρών βίντεο εμπνευσμένων από τους αρθρογράφους της εφημερίδας. Στην ηλεκτρονική έκδοσή της θα αναρτά, επίσης, βίντεο που θα παράγονται από διαφημιστές.
Η εφημερίδα New York Times δεν είναι το μοναδικό Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) που επιχειρεί να εξελιχθεί σε ένα διαδικτυακό τηλεοπτικό σταθμό. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα πάνω από δέκα εταιρείες θα παρουσιάσουν τα προγράμματα τους στη New Fronts, τη διαδικτυακή εκδοχή της παραδοσιακής Upfronts, όπου τα τηλεοπτικά δίκτυα παρουσιάζουν νέες εκπομπές τους σε πιθανούς διαφημιστές. Η χρονική διάρκεια των βίντεο από εταιρείες σαν την AOL, την Conde Nast και την Google ποικίλλει από μερικά λεπτά ή ένα μισάωρο, αλλά μπορεί να καλύψει τη μετάδοση μεγάλων ντοκιμαντέρ. Η Yahoo, πύλη του Διαδικτύου, έχει επενδύσει στην παραγωγή δύο κωμικών σειρών και πρόκειται να μεταδίδει ζωντανά συναυλίες. Ακόμη και το Χόλιγουντ συμμετέχει στο «κυνήγι» των διαφημιστών. Τον Μάρτιο, η Walt Disney Company ανακοίνωσε πως θα εξαγοράσει τη Maker Studio, η οποία παράγει σειρές βίντεο για τo ΥouTube, έναντι 500 εκατ. δολ. τουλάχιστον. Ορισμένες εταιρείες παράγουν βίντεο απλώς επειδή τα οφέλη ξεπερνούν αρκετά το κόστος, καθώς τείνουν να ξεπερνούν τα έσοδα των τηλεοπτικών διαφημίσεων.
Η νέα τάση στα ΜΜΕ λέγεται ιντερνετικά βίντεο
Τρίτη, Μαΐου 06, 2014
freegr.gr
,
Multimedia
,
news
,
software
,
tech
,
Youtube
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου