τεχνολογία

Πως να προβάλλετε τον καλύτερό σας εαυτό online

Με αφορμή το παράδειγμα του Π.Οικονομίδη γνωστού για την πρότασή του να αλλάξουμε την ομολογουμένως αρνητική εικόνα της Ελλάδας, αναζητάμε τρόπους για να διαχειριστούμε τον... εαυτό μας on line. Κυρίως, ψάχνουμε τρόπους να αναδείξουμε στα αποτελέσματα του Google θετικές αναφορές στο όνομά μας. Έτσι ώστε, όταν ο υποψήφιος εργοδότης μας επιχειρήσει να αλιεύσει  πληροφόρηση για μας στο Google να τον περιμένουμε...
Οι βασικές αρχές είναι:
1. Εγώ, είμαι λέξη-κλειδί (αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το ονοματεπώνυμό μου γραμμένο έτσι, αλλιώς κι αλλιώτικα, μπορεί να αποτελέσει φράση κλειδί στις μηχανές αναζήτησης).
2. «Είμαι» ό,τι αποκαλύπτουν και δεν αποκαλύπτουν οι διαδικτυακές αναφορές στο πρόσωπό μου
3. Μπορώ να μάθω ποιοι παραπέμπουν σε μένα, εάν διατηρώ κάποιας μορφής σάιτ (back-track, back links, links to), δεν γνωρίζω όμως όλες τις αναφορές στο πρόσωπό μου (π.χ. στα σχόλια ενός μπλογκ).
3. Μπορώ να συμβάλλω στην διαμόρφωση της διαδικτυακής μου εικόνας και να προτάξω τα θετικά από τα αρνητικά (το θέμα είναι η αρνητική δημοσιότητα να βρίσκεται αρκετά χαμηλά για να την δει κανείς και να μην ταξινομούνται τα αποτελέσματα από κάτω προς τα πάνω :-)
Εάν κανείς επιλέξει το You+ πάνω από το κουτάκι της αναζήτησης στο Google.com, μπορεί να ψάξει για σελίδες και προφίλ μου στο Google+. Πρέπει λοιπόν να φροντίσω να φτιάξω ένα στα μέτρα μου. Δημόσιο είναι το όνομά μου και οι φίλοι στους κύκλους μου, ...Εάν θέλω να εμφανίζομαι, τότε προσθέτω στο Προφίλ μου στο Google+ και παραλλαγές απόδοσης του ονόματός μου για να αποφύγω να με μπερδέψουν με κάποια που δεν είμαι.
Να τι εμφανίζεται για μένα τώρα όταν ψάξει κανείς με το όνομά μου στο Υοu+ (δηλαδή στο Google+)
Όχι, όχι, όχι. Δεν είμαι η Άνθια Παναγιωτάκη!
Είμαι όμως η Ανθή Παναγιωτάκη που πρότεινε το Google όταν έγραψα το όνομά μου ανορθόγραφα. Ιδού τι εμφανίζει για μένα. Εκτός άρθρα που υπογράφω στο tech.in.gr, βγάζει και σάιτ που πήραν αυτούσιο το άρθρο που υπογράφω, μια συνέντευξη που πήρα από τον...(File: GoogleReadingLevelForMe.jpg )Ως χρήστης με λογαριασμό Google, μπορώ να αξιοποιήσω τα Google Alerts και να μαθαίνω από ένα RSS feed (ή μέσω e-mail) ό,τι γράφεται για μένα (http://www.google.com/alert...Μπορώ να μάθω τι έχει γραφτεί για μένα σε ένα συγκεκριμένο δικτυακό τόπο, χρησιμοποιώντας το site:{σάιτ.κατάληξη}
Μπορώ να βρω ποιος ανέφερε το όνομά μου στο Facebook, θέτοντας στο Google την παράμετρο site:facebook.com
Μπορώ να περιορίσω την αναζήτηση σε μπλογκ που φιλοξενούνται στο blogspot. Γράφω το όνομά μου (κατά προτίμηση σε εισαγωγικά) και θέτω την παράμετρο site:blogspot.com
Αχά! Δύο άνθρωποι ανέφεραν το όνομά μου σε tweet. Ο ένας είναι η Δώρα Παυλίδου! Thanks!
Επισκεφτείτε το topsy.com. Κάντε αναζήτηση με το όνομά σας (ή παραλλαγές που πιθανολογείται ότι σας αφορούν) και ζητήστε Ε-mail Alerts, ώστε να ενημερώνεστε κάθε φορά που γίνεται αναφορά σε εσάς.
12 φωτογραφίες
Οι βασικές ενέργειες είναι:
1. Αφού το Google παραμένει η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης και έχω Λογαριασμό Google, θα εμπλουτίσω το Προφίλ μου (Google+). Όταν κάποιος επιλέξει να περιορίσει την αναζήτηση σε ανθρώπους και με αναζητήσει στο Google+, θα δει τουλάχιστον τι λέω εγώ ότι είμαι, ποιοι είναι στους κύκλους των φίλων μου, ποιοι είναι οι δικτυακοί τόποι με τους οποίους συνδέομαι και ό,τι άλλο εγώ δημοσιοποιήσω. Αυτό σημαίνει ότι επιθεωρώ ότι επιτρέπω να εμφανίζεται δημόσια.
2. Εάν δεν έχω πολλούς λογαριασμούς με το Ίντερνετ, το Google θα εμφανίσει ότι γράφουν αυτοί που έχουν. Γι'αυτό θα ανοίξω παρτίδες μαζί του, για να το ελέγχω.
3. To πρώτο που θα κάνω είναι να μαθαίνω τι μπαίνει στο ευρετήριο του Google για μένα. Θα χρησιμοποιήσω το Google Alerts (http://www.google.com/alerts?hl=en) και θα λαμβάνω ειδοποιήσεις (ή ακόμα και ενημέρωση μέσω ροής RSS) κάθε φορά που κάτι αναφέρεται στο ονοματεπώνυμό μου (ίσως μάλιστα ζητήσω να χτυπάει συναγερμός ορίζοντας πολλά Google Alerts για κάθε λέξη-κλειδί με την οποία συνδέομαι).

About Freegr network

Από το Blogger.