τεχνολογία

Η IBM εξαγόρασε εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ

Η IBM εξαγόρασε την Silverpop, η οποια βοηθά τα τμήματα μάρκετινγκ να «επικοινωνήσουν» με τους πελάτες τους μέσω email, κοινωνικών δικτύων, mobile και sites και χρησιμοποιώντας το λογισμικό και τις υπηρεσίες της Silverpop, το τμήμα μάρκετινγκ μπορεί να παρακολουθεί την συμπεριφορά των πελατών. Η Silverpop συγκεντρώνει στοιχεία από κοινωνικά δίκτυα, χρήση web sites, email και άλλα ψηφιακά μέσα, «συναρμολογεί» το προφίλ του χρήστη και έπειτα δημιουργεί εξατομικευμένες προσφορές και προωθητικές ενέργειες. Η Silverpop αυτή τη στιγμή διαθέτει 8.000 πελάτες παγκοσμίως, μεταξύ αυτών οι Mazda, Stonyfield Farm και Advanced Micro Devices.

About Freegr network

Από το Blogger.