ειδήσεις

Pokemon Go: Χάνει χρήστες, αλλά παράγει κέρδη

Η βάση των χρηστών του δημοφιλούς παιχνιδιού, που βασίζεται στα γνωστά Pokemon, έχει αρχίσει να φθίνει ραγδαίως πρόσφατα. Σύμφωνα με μια νέα αναφορά της Slice Intelligence, εταιρεία που μετράει τη χρήση εφαρμογών, η ομάδα των χρηστών που προβαίνουν σε in–game αγορές έχει μειωθεί κατά 80% σε σχέση με το μέγιστο σημείο που είχε φθάσει στα μέσα Ιουλίου. Προφανώς, αυτό το γεγονός δεν ξαφνιάζει κανέναν.
Η απρόσμενη εμφάνιση του Pokemon Go στο προσκήνιο και ταυτόχρονα η τεράστια επιτυχία που σημείωσε από την αρχή είχε όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά μιας φούσκας, συνεπώς και δεν είναι περίεργο να βλέπουμε πλέον την τυπική εξέλιξη μιας τέτοιας, δηλαδή ραγδαία άνοδο στην επιτυχία στην αρχή και μετά την παρακμή. Σίγουρα η έλλειψη εντυπωσιακών αναβαθμίσεων στην εφαρμογή ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την πτώση.
Το νέο χαρακτηριστικό με το Pokemon σύντροφο (buddy) είναι καλό, αλλά συνεχίζουν να υπάρχουν σημαντικότερα χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να ενσωματωθούν πρώτα σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών, όπως η κλασική διαδικασία για την αιχμαλώτιση ενός Pokemon, δηλαδή μάχη και μετά αιχμαλώτιση. Αν και τα πράγματα μπορεί να μοιάζουν δυσοίωνα για το μέλλον της εφαρμογής αν κοιτάξει κανείς μόνο τη βάση χρηστών, το πιο ενδιαφέρον γεγονός είναι πως το παιχνίδι συνεχίζει να είναι εξαιρετικά κερδοφόρο, αφού αποφέρει έξι φορές περισσότερα κέρδη σε σχέση με το δεύτερο πιο κερδοφόρο παιχνίδι, το γνωστό σε όλους Candy Crush Saga. Δηλαδή, παρά τη απώλεια του παραλογισμού για το παιχνίδι σε σχέση με το σχετικά πρόσφατο παρελθόν, αυτό παραμένει πολύ κερδοφόρο, τουλάχιστον προς το παρόν.

About Freegr network

Από το Blogger.