ειδήσεις

Έχετε τον έλεγχο των προσωπικών σας πληροφοριών;

 


Σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα και πιο «διαδικτυακός», η προστασία προσωπικών δεδομένων μπορεί να αποδειχθεί μια πρόκληση. Η WatchGuard μάς προτρέπει να ακολουθήσουμε τη Δέσμευση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Personal Data Protection Pledge) και μας ενθαρρύνει τόσο στο να αναγνωρίσουμε την Ημέρα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, όσο και στο να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας για την ασφάλεια των προσωπικών πληροφοριών.

Διαβάστε αναλυτικά ένα κείμενο της Tracy Hillstrom VP, Content Strategy & Experience in Marketing της WatchGuard Technologies, στο οποίο μας εξηγεί πως να γίνουμε πιο υπεύθυνοι ακολουθώντας 8 πρακτικές ώστε να είμαστε ασφαλείς στο διαδίκτυο.

«Ενώ δραστηριοποιείστε όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων αποδεικνύεται μια πρόκληση. Όταν προσωπικές πληροφορίες φτάνουν στα χέρια λάθος ανθρώπων, μπορεί να οδηγήσουν στην κλοπή της ταυτότητάς σας και σε άλλα εγκλήματα που θα σας κοστίσουν και θα σας ακολουθούν για χρόνια. Ωστόσο, η συνεπής εφαρμογή μερικών πρακτικών απορρήτου απλής λογικής, θα σας βοηθήσει να αποφύγετε χάσιμο χρόνου, έξοδα και άλλα προβλήματα.

Στη WatchGuard, σας προτρέπουμε να επαναπροσδιορίσετε τη στάση σας ως προς την ασφάλεια των προσωπικών σας πληροφοριών και δεδομένων, ξεκινώντας από σήμερα 28 Ιανουαρίου, που είναι η Ημέρα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Δέσμευση προστασίας προσωπικών δεδομένων!

Υπόσχομαι να:

1.    Αντιμετωπίζω τα μη αναμενόμενα μηνύματα ως ύποπτα.

Σίγουρα θα λάβω - μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματα κειμένου και τηλεφωνήματα - που φαίνεται να προέρχονται από πραγματικούς ανθρώπους και εταιρείες με τις οποίες έχω μια σχέση. Το Amazon, το PayPal ακόμη και οι συνάδελφοί μου στέλνουν μηνύματα που, μερικές φορές, απλώς δεν φαίνονται σωστά. Αποφεύγω να εμπλακώ με αυτά τα μηνύματα και δεν δημοσιοποιώ προσωπικές πληροφορίες σε αυτές τις πηγές μέχρι να επαληθευτούν ως έγκυρες μέσω των δικών μου προσπαθειών.

2.    Αντιστέκομαι στον πειρασμό να κάνω κλικ σε συνδέσμους ή να κατεβάσω αρχεία

Έχω συνηθίσει να κάνω κλικ σε συνδέσμους από φίλους, μέλη της οικογένειας, συναδέλφους και εταιρείες που εμπιστεύομαι, αλλά οι σύνδεσμοι και τα αρχεία από μη αξιόπιστες ή ύποπτες πηγές πρέπει να αντιμετωπίζονται διαφορετικά. Ελέγχω τους συνδέσμους για να ανακαλύψω την πραγματική διαδικτυακή διεύθυνση και δεν κάνω κλικ σε έναν σύνδεσμο ή δεν κατεβάζω ένα αρχείο με ύποπτη προέλευση.

3.    Αποκτήσω έναν διαχειριστή κωδικών πρόσβασης (Password Manager)

Δεν υπάρχει περίπτωση να θυμάμαι κωδικούς πρόσβασης για κάθε λογαριασμό που χρησιμοποιώ και αν το μπορούσα, τότε οι κωδικοί αυτοί θα ήταν πολύ απλοί και εύκολα ανιχνεύσιμοι. Ένας διαχειριστής κωδικών πρόσβασης, όχι μόνο κρατά τους εγκληματίες μακριά από τα προσωπικά στοιχεία των λογαριασμών μου, αλλά με διευκολύνει να έχω πρόσβαση στους λογαριασμούς μου χωρίς ταλαιπωρία.

4.    Χρησιμοποιώ τον έλεγχο ταυτότητας πολλών παραγόντων, όποτε είναι εφικτό

Ξέρω ότι υπάρχουν παραβιάσεις δεδομένων όπου θα μπορούσαν να έχουν διαρρεύσει τα προσωπικά μου στοιχεία και, ενδεχομένως, ακόμη και οι κωδικοί πρόσβασής μου. Για να διασφαλίσω ότι οι εγκληματίες δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες των λογαριασμών μου, ακόμη και όταν έχουν τους σωστούς κωδικούς σύνδεσης, ρυθμίζω τον έλεγχο ταυτότητας δύο ή πολλών παραγόντων. Αυτός ο έλεγχος απαιτεί χρονοεξαρτώμενη επαλήθευση χρησιμοποιώντας το τηλέφωνο ή το email μου εκτός από τα διαπιστευτήρια του λογαριασμού μου.

5.    Διαβάζω τις πολιτικές απορρήτου πριν δημιουργήσω έναν λογαριασμό

Λόγω των κανονισμών περί απορρήτου δεδομένων που θεσπίζονται σε όλο τον κόσμο, οι εταιρείες συνήθως υποχρεούνται να εξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τα προσωπικά σας δεδομένα. Διαβάζοντας τις δημοσιευμένες πολιτικές απορρήτου τους, μαθαίνω αν πωλούν δεδομένα σε τρίτους και πώς χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που συλλέγονται χρησιμοποιώντας cookies ιστότοπου. Προτού κάνω ρύθμιση και αποθήκευση πληροφοριών λογαριασμού με μια επιχείρηση, επιβεβαιώνω ότι δεν θα αποκαλύψουν ή δεν θα χρησιμοποιήσουν τα προσωπικά μου στοιχεία με μη ασφαλείς τρόπους.

6.    Διατηρώ ενημερωμένα το λογισμικό προστασίας από ιούς και το λογισμικό ασφαλείας στις συσκευές μου

Αντιλαμβάνομαι ότι το κακόβουλο λογισμικό μπορεί να εγκατασταθεί στον υπολογιστή μου χωρίς να το γνωρίζω, επιτρέποντας στους εγκληματίες του κυβερνοχώρου να κλέβουν δεδομένα από το σύστημά μου, ακόμη και να καταγράφουν πατήματα πλήκτρων καθώς εισάγω δεδομένα σε άλλα συστήματα. Χρειάζεται ισχυρή ασφάλεια ακραίου σημείου για τη μείωση αυτών των κινδύνων ενώ το συγκεκριμένο λογισμικό πρέπει να είναι σταθερά επικαιροποιημένο για να μπλοκάρει τις τελευταίες απειλές. Δίνω προσοχή σε ειδοποιήσεις που υποδηλώνουν ότι η ασφάλειά μου είναι ή πρόκειται να καταστεί ανενεργή, ληγμένη ή / και ξεπερασμένη και λαμβάνω άμεσα μέτρα για να διορθώσω την κατάσταση.

7.    Θεωρώ πως οι δημόσιες συνδέσεις Wi-Fi είναι εκτεθειμένες

Εφόσον κατά καιρούς χρειάζεται να συνδεθώ σε δημόσια Wi-Fi δίκτυα, καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση για το αν έχουν εφαρμοστεί μέτρα ασφαλείας από τον οικοδεσπότη / host.  Για αυτό τον λόγο, δεν εισάγω προσωπικές πληροφορίες χωρίς πρώτα να τρέξω ένα VPN ή άλλο εργαλείο για κρυπτογραφημένες επικοινωνίες.

8.    Αλληλοεπιδρώ με ασφάλεια στα social media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, το SnapChat, το YouTube και το Twitter προσφέρουν μοναδικές ευκαιρίες για να συνδεθώ με τους φίλους και την οικογένειά μου, αλλά και να γνωρίσω και να αλληλοεπιδράσω με άτομα που μου ταιριάζουν στη σκέψη. Ωστόσο, δεν μπορώ να βεβαιωθώ ότι επικοινωνώ με αυτόν/αυτήν που νομίζω και ότι έχουν πάντα έντιμες προθέσεις. Ως εκ τούτου, χρειάζεται να προσέχω ιδιαίτερα να μην αποκαλύψω προσωπικές πληροφορίες σε άγνωστο κοινό, κάνοντας τα εξής:

  • Ενεργοποιώ τις ρυθμίσεις απορρήτου που προσφέρονται, για την απόκρυψη πληροφοριών και δημοσιεύσεων στο προφίλ μου από όλους εκτός από τα άτομα που έχω προσωπικά εγκρίνει.
  • Εγκρίνω/ αποδέχομαι ανθρώπους που ξέρω για να ενταχθούν στην κοινότητά μου
  • Δεν εισάγω προσωπικές πληροφορίες σε κουίζ, αιτήσεις για σπουδές ή έντυπα που αναδύονται από διαφημίσεις


Σας ευχαριστούμε που παίρνετε την ευθύνη των προσωπικών σας δεδομένων σοβαρά και δεσμεύεστε σε ενέργειες που σας προστατεύουν. Καθώς τα ψηφιακά μας περιβάλλοντα εξελίσσονται συνεχώς, το ίδιο συμβαίνει και με τις πρακτικές ασφαλείας που ακολουθούμε.
Για να ενημερώνονται οι πολίτες, πολλές κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο παρέχουν πληροφορίες ασφάλειας και απορρήτου από τους ιστοτόπους τους ή μέσω του  Secplicity.org.»

About Freegr network

Από το Blogger.