Όπως ανέφερε στο VideoGamer ο James Therien, τεχνικός διευθυντής της Ubisoft, οι γυναίκες δολοφόνοι ήταν μέχρι πριν λίγο καιρό στα σχέδια της εταιρείας αλλά περικόπηκαν ως αποτέλεσμα περαιτέρω συγκέντρωσης και ολοκλήρωσης της παραγωγής του παιχνιδιού. Παράλληλα επισήμανε πως ένας γυναικείος χαρακτήρας είναι ουσιαστικά ένα εξ' ολοκλήρου νέο animation, ενώ για να υπερασπιστεί την απουσία τέτοιου χαρακτήρα, ανέφερε πως δεν ήταν ζήτημα επιλογής ή φιλοσοφίας. Παρ'ότι, σύμφωνα με τον Bruno St. Andre της Ubisoft, οι γυναικείοι χαρακτήρες ήταν αγαπητοί, η παρουσία τους και μόνο θα απαιτούσε περισσότερα από 8000 νέα animations βασισμένα σε νέα σκελετική δομή. Το Assassin's Creed: Unity λαμβάνει χώρα στη Γαλλική Επανάσταση, επιτρέποντας στους παίκτες να λάβουν μέρος σε αποστολές αποτελούμενες από 4 άτομα, με κεντρικό χαρακτήρα τον Arno Dorian, και τους υπόλοιπους ως δολοφόνους συμπαίκτες. Αυτός ήταν ο λόγος μη ανάπτυξης γυναικείων χαρακτήρων, καθώς ο κεντρικός χαρακτήρας είναι ο Arno και δε θα μπορούσε να απουσιάζει από το παιχνίδι σύμφωνα με συνέντευξη του Alex Amancio στο Polygon.
Μερικά από τα πιο πετυχημένα στούντιο είναι σε διαμάχη όσον αφορά την εκπροσώπηση των φύλων στα βιντεοπαιχνίδια. Ο Dan Houser της Rockstar Games έθιξε το γεγονός πως κανένας από τους τρεις χαρακτήρες στο Grand Theft Auto V ήταν γυναίκα λέγοντας πως το κλειδί στην όλη υπόθεση είναι η αρρενωπότητα. Ο Chris Perna, καλλιτεχνικός διευθυντής για το Gears of War και προγραμματιστής της Epic Games, δηλώνει πως παιχνίδια με γυναικείους χαρακτήρες σε κύριο ρόλο είναι δύσκολο να υποστηριχθούν όσον αφορά τις πωλήσεις. Τέλος, ο Jean-Max Morris, καλλιτεχνικός διευθυντής του Remember Me, ενός παιχνιδιού με γυναίκα πρωταγωνίστρια, αποκαλύπτει πως έλαβε πληροφορίες από πιθανούς εκδότες αναφερόμενοι στο γεγονός πως παιχνίδια με γυναικείο κεντρικό χαρακτήρα δεν σημειώνουν μεγάλες πωλήσεις.
Μερικά από τα πιο πετυχημένα στούντιο είναι σε διαμάχη όσον αφορά την εκπροσώπηση των φύλων στα βιντεοπαιχνίδια. Ο Dan Houser της Rockstar Games έθιξε το γεγονός πως κανένας από τους τρεις χαρακτήρες στο Grand Theft Auto V ήταν γυναίκα λέγοντας πως το κλειδί στην όλη υπόθεση είναι η αρρενωπότητα. Ο Chris Perna, καλλιτεχνικός διευθυντής για το Gears of War και προγραμματιστής της Epic Games, δηλώνει πως παιχνίδια με γυναικείους χαρακτήρες σε κύριο ρόλο είναι δύσκολο να υποστηριχθούν όσον αφορά τις πωλήσεις. Τέλος, ο Jean-Max Morris, καλλιτεχνικός διευθυντής του Remember Me, ενός παιχνιδιού με γυναίκα πρωταγωνίστρια, αποκαλύπτει πως έλαβε πληροφορίες από πιθανούς εκδότες αναφερόμενοι στο γεγονός πως παιχνίδια με γυναικείο κεντρικό χαρακτήρα δεν σημειώνουν μεγάλες πωλήσεις.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου