Ένας καταιγισμός συμφωνιών μετράει περίπου 15 δισ. δολάρια σε deals με start ups στον κλάδο του email marketing, όπως η Mailchimp, καθώς όλο και περισσότερες μικρές επιχειρήσεις βασίζονται στο email marketing και τα newsletters που αποστέλονται μέσα από τέτοιου είδους πλατφόρμες για να συνδεθούν με τους πελάτες τους. Την πιο πρόσφατη εξαγορά, υπογράφει η Sinch of Sweden αποκτώντας την Pathwire έναντι 1,9 δισ. δολαρίων.
Μέσα από τη συμφωνία με την Pathwire η Sinch αποκτά πρόσβαση στις πλατφόρμες email Mailgun και Mailjet, οι οποίες είναι ανταγωνιστικές των Mailchimp και Sparkpost.
Η συμφωνία σηματοδοτεί την είσοδο της Sinch στον κλάδο και στόχο έχει να ανταγωνιστεί την Twilio, η οποία έχει φτάσει να αξίζει 56 δισ. δολάρια «φροντίζοντας» για τα email και τα μηνύματα εταιρειών όπως η Lyft, η Airbnb και η Instacart.
Σύμφωνα με το Forbes, τον προηγούμενο μήνα, η αμερικανική Intuit απέκτησε την Mailchimp έναντι 12 δισ. δολαρίων. Ενώ τον Απρίλιο η MessageBird αγόρασε την Sparkpost έναντι 600 εκατ. δολαρίων.
Η Sinch έχει δει τη μετοχή της να εκτοξεύεται σχεδόν κατά 477% στα 19,5 δολάρια ανά μετοχή, ενώ η μετοχή της Twilio έχει τετραπλασιαστεί σχεδόν στα 321 δολάρια ανά μετοχή, από την αρχή της πανδημίας. Ενώ υπάρχουν σενάρια για δημόσιες προσφορές από την Messagebird και την Infobip.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου