energyeficient

Διπλάσια χωρητικότητα στις μπαταρίες με καινοτόμα τεχνολογία του ΜΙΤ

Smartphones, μη επανδρωμένα αεροσκάφη και ηλεκτρικά οχήματα σύντομα θα είναι σε θέση να διαρκούν διπλάσιο χρόνο μεταξύ των φορτίσεων, χάρη σε μια νέα, πολλά υποσχόμενη τεχνολογία μπαταριών, που αναπτύχθηκε από το MIT spinout SolidEnergy Systems. Με επικεφαλής τον απόφοιτο του MIT, Qichao Χου, οι ερευνητές ανέπτυξαν μια μπαταρία που αλλάζει τα κοινά υλικά ανόδου μπαταρίας με ένα πολύ λεπτό, υψηλής ενέργειας φύλλο λιθίου, ενός μετάλλου που είναι σε θέση να χωρέσει περισσότερα ιόντα. Το πρόβλημα με αυτήν την προσέγγιση, ωστόσο, είναι ότι μέταλλο λίθιο αντιδρά ελάχιστα με τον ηλεκτρολύτη μιας μπαταρίας (το υγρό που μεταφέρει τα ιόντα μεταξύ της καθόδου (θετικό ηλεκτρόδιο) και της ανόδου (αρνητικό ηλεκτρόδιο). Το αποτέλεσμα της αντίδρασης τους είναι αυξημένη αντίσταση, μειωμένη διάρκεια κύκλου ζωής και κίνδυνος βραχυκυκλωμάτων που δημιουργούνται από δενδρίτες.
Η λύση σε αυτό αλλά και στο πρόβλημα της ελάχιστης απαίτησης θερμότητας (η μπαταρία θα μπορούσε να λειτουργήσει μόνο στους 80 βαθμούς Κελσίου ή περισσότερο) ήταν να επικαλύψουν το φύλλο μετάλλου λιθίου με ένα υβριδικό υγρό διάλυμα ηλεκτρολύτη που εξαλείφει τον περιορισμό της θερμοκρασίας. Με άλλα λόγια, το μόνο που πραγματικά χρειάζεται να γνωρίζετε είναι ότι οι μπαταρίες της SolidEnergy έχουν δύο φορές μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας. Αυτό σημαίνει ότι οι μπαταρίες μπορεί να συρρικνωθούν κατά 50 τοις εκατό και να εξακολουθούν να προσφέρουν το ίδιο επίπεδο απόδοσης σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες.
Διαφορετικά, θα μπορούσαν να μείνουν στο ίδιο μέγεθος και να διαρκούν διπλάσιο χρόνο. Η SolidEnergy AIMS στοχεύει στο να φέρει την τεχνολογία της στην αγορά αργότερα φέτος, με μπαταρίες για drones πριν ασχοληθεί με το κινητό και τη βιομηχανία των wearables, μάλλον από τις αρχές του επόμενου έτους. Το 2018, η εταιρεία σχεδιάζει το Σεπτέμβριο να επεκταθεί στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων, με το όραμα ενός αυοκινήτου με αυτονομία πάνω από 500 μίλια μεταξύ των φορτίσεων.

About Freegr network

Από το Blogger.