Τέλος οι ad blockers για το Facebook

Το Facebook έκανε γνωστό ότι προχώρησε σε αλλαγές στον δικτυακό τόπο του, που θα αναγκάσουν τους χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών να βλέπουν διαφημίσεις, ακόμη κι αν χρησιμοποιούν ειδικό λογισμικό (ad blockers), που μπλοκάρει την προβολή τους. Με τις κατάλληλες τεχνολογικές παρεμβάσεις εκ μέρους του Facebook, το λογισμικό ad-blocking θα είναι πια άχρηστο, καθώς δεν θα μπορεί να διακρίνει ανάμεσα στις διαφημίσεις και στο υπόλοιπο μη διαφημιστικό περιεχόμενο, οπότε δεν θα μπορεί να μπλοκάρει επιλεκτικά τις πρώτες. Το «αντι-μπλόκο» θα αφορά όσους αποκτούν πρόσβαση στο Facebook από επιτραπέζιο υπολογιστή και όχι από κινητή συσκευή.
Παραμένει άγνωστο αν το Facebook σχεδιάζει να διευρύνει μελλοντικά τις αλλαγές του και στα προγράμματα πλοήγησης από κινητές συσκευές. Το λογισμικό που μπλοκάρει τις διαφημίσεις, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου, καθώς περίπου 200 εκατομμύρια το χρησιμοποιούν παγκοσμίως σε επιτραπέζιους υπολογιστές και άλλα 420 εκατομμύρια σε «έξυπνα» κινητά. Τα σχετικά προγράμματα «φιλτράρουν» τις διαφημίσεις που φορτώνονται στις ιστοσελίδες από τους κεντρικούς υπολογιστές των διαφημιστικών εταιρειών (ad servers).
Όμως αυτή η τάση ενοχλεί το Facebook -και όχι μόνο- που βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στις διαφημίσεις για τα έσοδά του. Στο τελευταίο τρίμηνο τα διαφημιστικά έσοδά του έφθασαν τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Για να «χρυσώσει το χάπι» στους πολυπληθείς χρήστες του (περίπου 1,7 δισεκατομμύρια), το Facebook ανακοίνωσε παράλληλα ότι θα τους προσφέρει τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να ελέγχουν σε ένα βαθμό ποιες διαφημίσεις θα βλέπουν.
Οι χρήστες θα είναι σε θέση να επιλέγουν το είδος των διαφημίσεων που προτιμούν να εμφανίζεται στην οθόνη τους (π.χ. για τεχνολογία και αυτοκίνητα, αλλά όχι για ρούχα), ακόμη και από συγκεκριμένες εταιρείες. «Οι άνθρωποι δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις που είναι άσχετες με αυτούς ή που διαταράσσουν την εμπειρία τους στο διαδίκτυο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου 'Αντριου Μπόσγουορθ, σύμφωνα με το BBC και τους «Times της Νέας Υόρκης». Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι σίγουρο ότι όλοι οι χρήστες θα δουν με καλό μάτι την πρωτοβουλία του Facebook, καθώς είναι ουκ ολίγοι όσοι έχουν εξοργισθεί με τόσες ψηφιακές διαφημίσεις στο διαδίκτυο, οι οποίες, μεταξύ άλλων, επιβραδύνουν το «φόρτωμα» των ιστοσελίδων.

, , , , ,

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ FORUM

Το δημοφιλεστερο τεχνολογικο blog. Ειδησεις και σχολια για τα καλά νεα της τεχνολογια από την πλευρα των χρηστων.

Related Posts with Thumbnails

FACEBOOK

LIVE RADIO

Live Radio

FREEGR HELPLINE

Social Icons

Sample Text

Followers

Free Blogger

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ FREEGR

ΤΟ FREEGR.GR ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.