Η NVIDIA αποκάλυψε την επόμενης γενιάς πλατφόρμα αυτόνομης οδήγησης, όμως η σχεδίαση του chip είναι αυτή που μας τραβάει το ενδιαφέρον.
Το DRIVE-AGX Orin είναι η νεότερη πλατφόρμα που θα διατεθεί από το 2022 σε αρκετούς κατασκευαστές αυτοκινήτων και στόχο θα έχει να βελτιώσει ακόμη περισσότερο αυτόν τον τομέα ενεργοποιώντας έτσι τα αυτοκίνητα του μέλλοντος, ένας τομέας όπου η NVIDIA έχει επενδύσει πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια. Σε σχέση με τη προηγούμενη υλοποίηση το Orin χρησιμοποιεί τα ταχύτερα cores της ARM Hercules τα οποία μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα 12 στον αριθμό ενώ από πλευράς επιδόσεων είναι κατά 10% ταχύτερα στους ίδιους χρονισμούς με τη παλιότερη έκδοση ενσωματώνοντας 17 δις τρανζίστορ - σε κάθε SoC.
Όπως και στις τωρινές υλοποιήσεις που έχουν βρει το δρόμο τους σε αρκετά οχήματα της αγοράς, έτσι κι εδώ το AGX Orin εκμεταλλεύεται τη δύναμη των GPUs της NVIDIA και η εταιρία μιλάει για χρήση 'μιας next gen GPU αρχιτεκτονικής' χωρίς να γνωρίζουμε περισσότερα για την ονομασία της. Για την ώρα την Turing αναμένεται να διαδεχθεί μελλοντικά η Ampere ωστόσο ίσως πρόκειται για αρχιτεκτονική που θα δούμε μόνο στην επαγγελματική αγορά όπως έγινε κατά κάποιο τρόπο με τις Volta GPUs της εταιρίας. Το chip εντυπωσιάζει φυσικά με τις θεωρητικές επιδόσεις του και σύμφωνα με τους αριθμούς που διέθεσε στο κοινό, η έκδοση με τα δύο SoC και τις δύο GPUs που θα προορίζονται για αυτόνομη οδήγηση 'level 5' θα παρουσιάζουν επιδόσεις της τάξης των 2,000 Tera Operations Per Second (TOPS) με κατανάλωση 750W.
Άλλοι αξιοσημείωτοι αριθμοί είναι το ποσό της επένδυσης που έχει γίνει από την NVIDIA τα 4 τελευταία χρόνια και φτάνει το 1 δις. δολάρια ενώ όπως προαναφέραμε η διάθεσή του στους κατασκευαστές αυτοκινήτων το 2020 σημαίνει ότι θα το δούμε στους δρόμους λίγο καιρό αργότερα.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου