athens

ΧΡΥΣΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ 4ΨΗΦΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Αφορμή για το εν λόγω άρθρο αποτελεί η προσωπική οδύσσεια που τράβηξα με έξοδα κηδείας της γιαγιάς, η οποία ήταν ασφαλισμένη στον πρώην ΟΓΑ. Όπως όλοι γνωρίζουμε τα έξοδα κηδείας κάνουν τουλάχιστον ενάμιση χρόνο να καταβληθούν. Και αν προκύψει κάποιο πρόβλημα, εξοπλίσου με ψυχραιμία, τόσο για την αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο και για τις χρεώσεις στο σταθερό σου.
Τις συνεχείς κλήσεις στο πενταψήφιο 1555 τις προκάλεσε ένα λάθος του ανταποκριτή ΟΓΑ, ο οποίος δεν σημείωσε το ΑΦΜ. Ναι σε ένα τόσο σημαντικό θέμα, δεν έγραψε το ΑΦΜ. Πως το κατάφερε; Θέλει ταλέντο να είσαι τόσο τεμπέλης.
Γράφω αυτές τις λίγες γραμμές για να καταλάβουμε τι θα περάσει ο κάθε συμπολίτης μας. Εκτός από την γραφειοκρατία και τους τεμπέληδες σε κάθε πλευρά του δημοσίου, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τις υπέρογκες χρεώσεις στα τετραψήφιά τους. Ναι είναι αστική χρέωση από σταθερό οτέ, όπως αναφέρει αν κάποιος το καλέσει, αλλά τι να το κάνω όταν η αναμονή φθάνει τα 30 λεπτά; Δεν θα έπρεπε να έχουν δωρεάν αριθμούς κλήσεις; Έχω άδικο ή μήπως αγνοώ κάτι. Αν ναι, να μου το αναφέρετε. Με κάποιους γρήγορους υπολογισμούς μου έχω δώσει στο σταθερό μου τουλάχιστον ένα 90αρι με τα τόσα τηλέφωνα όλους αυτούς τους μήνες. Ντροπή. Και όλα αυτά, απλά γιατί ο ανταποκριτής του ΟΓΑ δεν έκανε σωστά τη δουλειά του. techmaniacs

About Freegr network

Από το Blogger.