freegr

ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ η Nvidia τις Multi-GPU υλοποιήσεις;

Καθώς η Nvidia έχει επενδύσει στην ανάπτυξη multi-GPU υλοποιήσεων, ειδικότερα του SLI μέσω NVLink, σχεδίασε μια νέα τεχνική multi-GPU rendering που αντλεί την έμπνευσή της από το tile-based renderingΤο tile-based rendering εφαρμόζεται σε single-GPU επίπεδο και αποτελεί ένα από τα μυστικά της Nvidia για τη βελτίωση των επιδόσεων των GPU της από την οικογένεια Maxwell. Το 3DCenter.org ανακάλυψε ότι η Nvidia εργάζεται πάνω στο CFR (Checkerboard Frame Rendering ή Checkered Frame Rendering). Η μέθοδος αυτή αναπτύσσεται με μυστικότητα στους τρέχοντες οδηγούς της Nvidia, αν και δεν έχει καταγραφεί προς αξιοποίηση από τους developers.

large.hTThROVKCoYaagBZ.jpg

Με τη μέθοδο CFR, κάθε frame διαιρείται σε μικρά τετράγωνα πλακίδια, όπως σε μια σκακιέρα. Τα πλακίδια με μονό αριθμό επεξεργάζονται από μία GPU ενώ αυτά με ζυγό αριθμό επεξεργάζονται από τη δεύτερη GPU. Σε αντίθεση με το AFR (Alternate Frame Rendering) όπου η κάθε GPU έχει στη μνήμη της όλα τα δεδομένα που απαιτούνται για την επεξεργασία του frame, οι μέθοδοι όπως η CFR και η SFR (Split Frame Rendering) οργανώνουν καλύτερα την κατανομή των δεδομένων. Η μέθοδος CFR, σύμφωνα με αναφορές, αντιμετωπίζει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα του micro-stutter σε σχέση με την AFR.

Το 3DCenter.org αναφέρει επίσης και τα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις της μεθόδου CFR. Κατ''αρχάς η τεχνική αυτή είναι συμβατή μόνο με DirectX (10,11,12) και όχι με τα OpenGL ή Vulkan. Προς το παρόν μπορεί να υλοποιηθεί κατά αποκλειστικότητα με τις Turing GPUs, καθώς το NVLink είναι προαπαιτούμενο (μάλλον λόγω bandwidth). Εργαλεία όπως το Nvidia Profile Inspector επιτρέπουν την ενεργοποίηση του CFR με την προϋπόθεση ότι πληρούνται τα προαναφερθέντα. Ακόμα, όμως, υπάρχουν πολλά προβλήματα συμβατότητας και πρακτικά δεν υπάρχει καμία σχετική βιβλιογραφία από την Nvidia.

About Freegr network

Από το Blogger.