energyeficient

Η Ε.Ε. βάζει το τέλος των κινητήρων βενζίνης και diesel ως το 2025

 


Προσπαθώντας να πιάσει τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, η Ευρώπη προτείνει “καθαρά” οχήματα με τη νέα οδηγία ρύπων Euro7, η οποία βρίσκεται υπό συζήτηση και έχει ξεσηκώσει ήδη τις αντιδράσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η πρόταση κάνει λόγο για το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2025 και ο Frans Timmermans, επικεφαλής της πολιτικής για το κλίμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δήλωσε πως “οποιαδήποτε απόφαση θα ληφθεί μετά από διάλογο με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε μέχρι το 2029 για περαιτέρω μείωση των εκπομπών μας”.

Γνωρίζετε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκινά λέγοντας ότι είναι αδύνατο και τελικά συμμορφώνεται. Αλλά δεν το παίρνω αυτό ως πρότυπο για τις διαπραγματεύσεις μου τώρα επειδή πρέπει να ακούσουμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες και πρέπει να ακούσουμε τα επιχειρήματά τους.

Οι αντιδράσεις είναι έντονες κυρίως από τους Γερμανούς κατασκευαστές, οι οποίοι υποστηρίζουν πως δεν είναι τεχνικά εφικτά τα μέτρα, κυρίως επειδή τα αυστηρά όρια εκπομπών πρέπει να τηρούνται και σε ακραίες συνθήκες οδήγησης όπως ανηφορικοί δρόμοι στα βουνά και ακραία χαμηλές θερμοκρασίες. Επιπλέον, θεωρούν πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ακόμα απαραίτητοι για αυτούς που ζουν στην επαρχία χωρίς εύκολη πρόσβαση σε υποδομές φόρτισης.

Αντί να ανακοινώνουμε απαγορεύσεις για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης βραχυπρόθεσμα, αυτό που χρειάζεται ο κλάδος επειγόντως είναι μία ισχυρή πολιτική δέσμευση για τη θέσπιση όλων των δυνατοτήτων για τη μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών, όπως η υποδομή φόρτισης και τα κίνητρα. Μία περαιτέρω εξέλιξη προς το Euro 7 πρέπει να γίνει με αίσθηση αναλογίας και να υπάρχει μία ισορροπημένη σχέση κόστους-οφέλους.

About Freegr network

Από το Blogger.