freegr

Έρευνα: Πόσο κολλημένοι στα social media είναι οι Έλληνες;


Η πανελλήνια Έρευνα Focus on Tech Life της Focus Bari δείχνει την αύξηση της ψηφιακής ενασχόλησης των Ελλήνων κατά 92% σε ηλικίες μεταξύ 16-74 χρονών. Οι συνθήκες που βιώνουμε λόγω της πανδημίας και του lockdown φέρνουν πυροδοτούν νέο τρόπο ζωής με τη στροφή των ανθρώπων στα ψηφιακά μέσα. Ψηφιακά πλέον γίνονται όλα από την εργασία στο σπίτι μέχρι και οι αγορές, οι ψυχαγωγία και η επικοινωνία.
 
Οι περισσότεροι χρήστες εντοπίζονται και στα κοινωνικά δίκτυα όλο τον καιρό του lockdown καθώς και με την αύξηση κοινωνικών ομάδων και κινημάτων όπως του πρόσφατου ελληνικού #metoo. Πλέον οι χρήστες σχολιάζουν περισσότερο, αλληλοεπιδρούν και χρησιμοποιούν μια πληθώρα από κοινωνικά δίκτυα. 
Το Facebook φαίνεται να είναι πρώτο από τα μέσα που χρησιμοποιούν και φτάνει στο ποσοστό 75% καθώς 5 στους 6 Έλληνες διατηρούν πλέον προφίλ. Ακολουθούν το YouTube με 62% και το Instagram με 55%. Σύμφωνα με την έρευνα οι λόγοι που χρησιμοποιούν οι Έλληνες το διαδίκτυο είναι για να επικοινωνούν με τους φίλους και γνωστούς και να μην αισθάνονται αποκομμένοι από τον έξω κόσμο, να μπορέσουν να προβάλουν τη δουλειά τους και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. 
 Πολλές φορές υπάρχουν όμως και αρνητικές επιδράσεις στη χρήση των κοινωνικών δικτύων όπως η χρήση άσεμνου περιεχόμενου είτε οπτικού είτε γλωσσικού. Δεν είναι λίγα τα περιστατικά παρενόχλησης που εντοπίζονται και στο διαδίκτυο όπως και τα φαινόμενα κλοπής στοιχείων από υποτιθέμενα email μεγάλων εταιρειών. Παρόλα αυτά η έρευνα καταλήγει στη σωστή ενημέρωση και σωστή χρήση των κοινωνικών δικτύων.

About Freegr network

Από το Blogger.